Blog over het belang van de briefing

Shit in, Shit out: het belang van een goede briefing

Hoe meer bedrijven, producten en diensten, hoe groter de noodzaak om je te onderscheiden van de menigte. Dit doe je bijvoorbeeld met een killerwebsite of een memorabel event. Om wat voor project het ook gaat: een creative brief voor het bureau dat je inschakelt is hierbij van groot belang. Voornamelijk om wensen duidelijk te maken en verwachtingen te managen. Lees verder over het belang van een goede briefing en wat daar dan in staat, of niet.

Read More
Podcast ben jij er klaar voor om van je klanten fans te maken?

De podcast: ben jij er klaar voor om van je klanten fans te maken?

Steeds vaker luisteren we naar podcasts. Dat laten ook resultaten van het The Infinite Dial 2017-onderzoek zien. Vooral in Amerika is de podcast groot, maar ook in Nederland is er zeker oor naar. Daarbij is het een superleuk communicatiemiddel om de harten van je (potentiële) fans te veroveren. Hoe en wat? Lees verder en duik mee in de wondere wereld van de podcast.

Read More

Copywriting: de kracht van tekst

We kennen ze allemaal. ‘Even Apeldoorn bellen’. ‘Daar plukt ú de vruchten van!’. ‘Think different’. Stuk voor stuk ijzersterke staaltjes copykunsten uit de portefeuille van een copywriter. De kracht van je merk wordt (mede) bepaald door sterke copy. Of het nu gaat om oneliners of de inhoud van je website, een copywriter is van groot belang voor het succes van je business.

Read More
Waarom een merkevent niet mag ontbreken in je communicatiestrategie

Waarom een (merk)event niet mag ontbreken in je communicatiestrategie

Als bedrijf ben je meer dan een merk. Je bent meer dan het product of de dienst die je levert. Dat wil je laten zien én voelen aan je klanten, zodat zij voortaan voor jou kiezen op basis van ‘een goed onderbuikgevoel’. Een (merk)event als ‘vast’ onderdeel in de communicatiestrategie is hier bij uitstek geschikt voor.

Read More
Blog over pitches voor bureaus

Pitches hoeven geen bitches te zijn

Pitches kúnnen bitches zijn. Zowel voor de opdrachtgever als de bureauzijde. Maar dat hoeft zeker niet. Het kán ook een goede selectietool zijn om tot een bureau te komen.

Read More
welke navigatie past bij jouw website?

Durf jij een ander type navigatie aan op jouw site?

De meeste bedrijven kiezen voor een nette website in een modern jasje. Terwijl online opvallen juist een must is. Niet alleen qua design, maar ook qua gebruiksvriendelijkheid. Dat begint met een gebruiksvriendelijk menu. Zowel op mobiel als desktop.

Read More
Blog met uitleg over https

Is https een marketingtruc of serious business?

Het slotje in de adresbalk van je browser is je vast niet onopgemerkt gebleven, gevolgd door https. Langzaamaan wordt er steeds vaker een S achter http geplakt. Is https slechts een marketingtruc of serious business?

Read More
Is een beurs in je marketingmix nog wel een goed idee? Lees het in dit blog.

Beleving en beurzen: de Kim K en Kanye van je marketingmix

Is een beursdeelname in je marketingmix nog wel een goed idee? Net als Kim en Kanye het liefst in ‘t geld zwemmen, doen marketeers dat ook. Dat betekent namelijk dat ze hun werk goed doen. Op de (vak)beurs wordt indirect het geld verdiend, maar staat het niet voorop. Hier draait alles om de klant. Precies daarom is de beurs altijd al een belangrijke marketingtool geweest.

Read More

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

CONTACT

Vrijblijvend brainstormen? Bel of mail ons nu!