Waarom een merkevent niet mag ontbreken in je communicatiestrategie

Waarom een (merk)event niet mag ontbreken in je communicatiestrategie

Als bedrijf ben je meer dan een merk. Je bent meer dan het product of de dienst die je levert. Dat wil je laten zien én voelen aan je klanten, zodat zij voortaan voor jou kiezen op basis van ‘een goed onderbuikgevoel’. Een (merk)event als ‘vast’ onderdeel in de communicatiestrategie is hier bij uitstek geschikt voor.

Read More
Blog over pitches voor bureaus

Pitches hoeven geen bitches te zijn

Pitches kúnnen bitches zijn. Zowel voor de opdrachtgever als de bureauzijde. Maar dat hoeft zeker niet. Het kán ook een goede selectietool zijn om tot een bureau te komen.

Read More
welke navigatie past bij jouw website?

Durf jij een ander type navigatie aan op jouw site?

De meeste bedrijven kiezen voor een nette website in een modern jasje. Terwijl online opvallen juist een must is. Niet alleen qua design, maar ook qua gebruiksvriendelijkheid. Dat begint met een gebruiksvriendelijk menu. Zowel op mobiel als desktop.

Read More
Blog met uitleg over https

Is https een marketingtruc of serious business?

Het slotje in de adresbalk van je browser is je vast niet onopgemerkt gebleven, gevolgd door https. Langzaamaan wordt er steeds vaker een S achter http geplakt. Is https slechts een marketingtruc of serious business?

Read More
Is een beurs in je marketingmix nog wel een goed idee? Lees het in dit blog.

Beleving en beurzen: de Kim K en Kanye van je marketingmix

Is een beursdeelname in je marketingmix nog wel een goed idee? Net als Kim en Kanye het liefst in ‘t geld zwemmen, doen marketeers dat ook. Dat betekent namelijk dat ze hun werk goed doen. Op de (vak)beurs wordt indirect het geld verdiend, maar staat het niet voorop. Hier draait alles om de klant. Precies daarom is de beurs altijd al een belangrijke marketingtool geweest.

Read More

CONTACT

Vrijblijvend brainstormen? Bel of mail ons nu!