030 41 00 790

Company College

Met je collega’s naar een educatief festival? 

Om persoonlijke leerdoelen te halen? JA MAAR, HOE DAN!?

LET YOUR COMPANY KEEP ‘EM COMPANY

Hoe onderscheidt jouw employer brand zich in een concurrerende arbeidsmarkt? Door werknemers de ruimte te geven om zich te blijven ontwikkelen. Tijdens een pop-up Company College laat je ze hun eigen dag samenstellen rondom hun Persoonlijk OntwikkelingsPlan (POP). Samen met collega’s de collegebanken in, voor zelfgestelde leerdoelen die aanhaken op de strategie van het bedrijf. Inspireer hen met een kwalitatief programma en breng zo het gezamenlijke doel over de bühne. Want: de visie van het bedrijf gaat leven dankzij de inzet en leergierigheid van je medewerkers. Stimuleer dat, met natuurlijk een feestelijke borrel toe. Jouw bedrijfscultuur gecultiveerd als festival!

 

Bekijk hoe Baker Tilly met een educational event in medewerkers investeert.
Bekijk de case hier

EEN PERFECTE LINE-UP

Een Company College wordt pas een echt bedrijfsbreed succes als het programma aan iedere medewerker toegevoegde waarde biedt. Een workshop ‘overtuigend presenteren’ of ‘productief mopperen’? Voor bijna iedereen relevant. En wat dacht je van een TED-Talk door een grote spreker? Kan ook goed werken. Jitske Kramer over cultuur en bedrijfsvoering? Of toch maar bioloog Patrick van Veen over het oergedrag van mensen. Net als op een festival, zit de kunst hem in de perfecte line-up. Want je medewerkers moeten wel op ontdekking willen uitgaan.

BOUW EEN FEESTJE. ÉN JE EMPLOYER BRAND.

De kracht van een goed live event is het verbinden van mensen aan een merk. Kies je als bedrijf voor een pop-up Company College, dan investeer je niet alleen in je medewerkers en hun POP, maar kan je ook nog eens je bedrijfscultuur over de bühne brengen. Win-win.

Zie je het programma nog niet helemaal voor je? Kom langs voor een brainstorm!
Plan een brainstorm

DE VIJF VOORDELEN 

Leuk idee, zo’n feestje in ontwikkeling. Maar vruchtbaar? En haalbaar? Reken maar.

 

1. ALGEMEEN GEACCEPTEERD
Door één dag te nemen voor persoonlijke ontwikkeling, wordt het bedrijfsbreed geaccepteerd dat ander werk die dag stilligt.

2. PERSOONLIJKE VRIJHEID
Educatie is als een festival: Als je zelf je rooster mag kiezen, krijg je er sneller zin in. En je leert er waarschijnlijk ook nog eens meer van.

3. CONSISTENT CURRICULUM
Iedereen die geïnteresseerd is in een bepaald onderwerp, luistert naar dezelfde spreker en spreekt daarna dus dezelfde taal.

4. KWALITEIT OP MAAT
Je hebt de kwaliteit helemaal zelf in de hand. Door budgetten slim te combineren, kan je grote en relevante sprekers uitnodigen.

5. FISCAAL GUNSTIG
Gebruikmakend van de werkkostenregeling, mag je een educatieve dag als deze op smakelijke en feestelijke wijze afsluiten.

Verder praten over een op maat gemaakte Company College voor jouw organisatie?

Margriet maakt graag tijd voor je vrij voor meer informatie of een brainstorm.
Mail Margriet via margriet@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 790.
Kom eens langs!