0343 - 745270

Het ondernemers-
college

Hoe je het maximale uit je marketingbudget haalt

Baker Tilly Berk | Het ondernemerscollege

Internationaal accountantskantoor Baker Tilly vroeg ons om mee te denken over een nieuwe contentstrategie. Het doel was het vergroten van de naamsbekendheid en het (online) boeien en binden van relaties. Ons antwoord? Het Ondernemerscollege: een online platform met mini-colleges voor en door ondernemers!

Meer uit je marketing

Hoe kun je in een snel digitaliserende tijd je marketingbudget beter tot zijn recht laten komen? Aan de vooravond van de grootste ontwikkelingen op het gebied van online video stelden we hen voor de uitdaging live en online met elkaar te combineren, daar waar het de doelgroep raakt.

1 COLLEGE
BEREIKT 10.000 ONLINE KIJKERS

De spijker op zijn kop slaan

Een vlammetje werd aangewakkerd en het ondernemerscollege was geboren; een live productie waarbij in een tv-studio inspirerende vraag- en antwoord-sessies met de meest uiteenlopende gasten plaatsvonden. Ondernemers – klanten van Baker Tilly Berk – konden de colleges live in de zaal bijwonen, maar ook online bekijken. Een video haalt al snel gemiddeld 10.000 views.

Een grensverleggend concept

Het ondernemerscollege is voor en door de doelgroep, dichterbij kun je bijna niet komen. Wel gingen we verder weg, over de grens! Het concept werd, na tientallen Nederlandse uitvoeringen, ook internationaal doorgevoerd: College of Knowledge.

Ook meer resultaat uit je marketingbudget halen?

Mariëlle is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Mariëlle via marielle@effectgroep.nl of bel haar op 0343-745272.
Kom eens langs!

Interessant? Bekijk ook eens:

QUARIJN
Arbeidsmarktcampagne