Onderzoek toont aan dat betrokkenheid onder medewerkers een keiharde omzetverhogende factor is. Voor The People Skillz Company dan ook hét moment om hun missie, nieuwe naam en aanbod op een podium te zetten en de wereld kennis te laten maken met hun no-nonsens aanpak om betrokkenheid in elke organisatie te realiseren.
In een wereld van arbeidsmarktkrapte, burn-outs en vier verschillende generaties op de werkvloer, vliegen de personele uitdagingen ons tegenwoordig om de oren. In drie jaar tijd was het Strategisch Opleiden gelukt om diverse organisaties te helpen met het verbeteren van de (feedback)cultuur en gesprekscyclusen te moderniseren en hiermee de medewerkersbetrokkenheid te vergroten.
De professionaliteit die gevoeld werd in de trainingen en behaalde resultaten werden nog niet weerspiegeld in de naam, look and feel en campagnes van het merk Strategisch Opleiden. Het was tijd om de wereld écht te doordringen van het potentieel van betrokken medewerkers en weerstand te bieden aan de hoge verloop- en verzuimcijfers.
Met de pay-off: Empower the people maakten we concreet waar People Skillz Company goed in is: het beste in mensen naar boven halen en motivatie en betrokkenheid laten ontvlammen.
De krachtige tone of voice en een typografische stijl benadrukte de pragmatische aanpak van The People Skillz Company. Zeer effectief en onderscheidend in een veld van concurrenten die zingeving en ontdekken van jezelf centraal hebben staan.
Dit vertalen we door naar een nieuwe brandstory, website, digitale betrokkkenheidsscan, sales deck, verschillende fysieke mailingen, zeven brochures, vier whitepapers en een complete LinkedIn- en displaycampagne inclusief video.
We ontwikkelen tevens een digitale betrokkenheidsscan waarmee de drie doelgroepen (HR managers, leidinggevende en medewerkers) inzicht krijgen in de mate van hun eigen betrokkenheid of die van hun team of organisatie. Met tips en producten kunnen zij direct aan de slag met het verbeteren van thema’s waar ze laag op scoren in hun test.
Betrokken en gelukkige medewerkers behalen 30% eerder hun doelstellingen. En een gebrek aan betrokkenheid kost bedrijven wereldwijd jaarlijks 9 biljoen. We richten ons met de campagnestrategie binnen de touch fase op het triggeren van de doelgroep met onweerlegbare feiten en cijfers waarmee we inzichtelijk maken dat investeren in medewerkersbetrokkenheid een return on investment is.
Naast een stevige paid aanpak op LinkedIn, staat in de owned en earned media het realiseren van authoriteit centraal. Door in te haken op actualiteiten, koppelen we de problematiek van hoog verzuim en hoog verloop en thema’s als duurzame inzetbaarheid aan de producten en diensten van de The People Skillz Company. Het persoonlijke verhaal van de oprichter geeft het geheel een extra persoonlijke laag. Stapje voor stapje positioneren we de organisatie als de go-to partner met een oorsprong, missie en echte oplossingen.
In de tell fase nemen we de doelgroep verder mee in hoe The People Skillz Company voor mensen, teams en organisaties het verschil maakt en een hogere medewerkersbetrokkenheid realiseert. Met diverse blogs, whitepapers, brochures, een digitale betrokkenheidsscan en een pakkend overzicht van diensten op de website maken we inzichtelijk; ‘the proof of the pudding is in the eating’.
Effectgroep* heeft voor ons meer gedaan dan het ontwerpen van een campagne en website. Ze hebben ons een stap verder gebracht in onze groei.
In vier maanden hebben we Strategisch Opleiden visueel en strategisch getransformeerd tot The People Skillz Company. Met een stevige en toekomstbestendige brand identity én een pakkende introductiecampagne is The People Skillz Company op de kaart gezet.
Nieuwsgierig? Bekijk de (zoals onze opdrachtgever zegt) ‘belachelijk mooie nieuwe website’ en voer de betrokkenheidsscan uit. Op naar een people-empowered toekomst voor werkend Nederland!
De eerste resultaten van de campagne volgen binnenkort.
De krachten achter de schermen! Deze blend aan empowered effectmakers bedacht én maakte de rebranding & introductiecampagne.
Meet Ingrid, our digital virtuoso who crafts digital environments that stand as solid as a rock. With a wealth of experience in her toolkit, she’s on a daily quest for new digital innovations and possibilities to delight our clients.
ingrid@effectgroep.nl | +31(0)30 41 00 792 | linkedin
Meet Erik, our golden boy from Goud(a), the pixel maestro extraordinaire! Few things bring Erik as much joy as meticulously placing that perfect pixel in its rightful spot. With an impressive 23 years of experience in (web)design, he’s currently at the peak of his game as our Digital Designer!
Feel free to throw any questions about digital and design his way. Erik’s your go-to expert in this pixel-perfect realm!
erik@effectgroep.nl | +31(0)30 41 00 792 | linkedin
When it comes to crafting artwork for a campaign or designing content for a magazine, Anouk is the go-to person! She’s a creative and highly skilled professional who intuitively understands her clients’ requirements. And, to top it off, she’s an absolute joy to work with, bringing a touch of delightful humor to the team. That’s the kind of colleague we truly appreciate!
anouk@effectgroep.nl | +31(0)30 41 00 791 | linkedin
When she’s working on designs behind her iMac, she’s silent and intensely focused. Every detail must align perfectly, down to the last millimeter. She’s a true designer through and through. However, place her at the lunch table, and she transforms into a master of impact with the most infectious laughter you’ve ever heard. It’s probably because her colleagues are genuinely hilarious, but still… that laughter… delightful!
corianne@effectgroep.nl |
Na het afronden van twee studies bijt Marlon zich al flink wat jaren vast in herpostioneringen, campagnestrategieën, wervingscampagnes en rebranding trajecten. Voor zowel de overheid, non-profit als het bedrijfsleven. Ze bestaan dus écht, duizendpoten!
marlon@effectgroep.nl |
Ze zingt, danst, fietst, tafeltennist, speelt gitaar, ontwerpt én animeert. Kortom een beweeglijk type. En precies dat is haar ding bij effectgroep*.
Mariska brengt letterlijk beweging in onze ontwerpen. Na jaren van grafisch ontwerpen, ontwikkelde ze zich verder tot motion graphic designer. En is nu helemaal om! Het is vooral de afwisseling die haar dolblij maakt. Van logo animatie tot leaderpakket en van storyboard tot eindproduct.
mariska@effectgroep.nl |
In Maartje we trust! Wat we aan digitale oplossingen bedenken moeten we ook opleveren. En daar zorgt Maartje voor. Haar digitale rugzak is goed gevuld met flink wat ervaring bij digitale bureaus. Maartje in een paar woorden? Snel schakelen, helder communiceren en kennis van digitale zaken!
maartje@effectgroep.nl |
Neem contact op met Marlon via marlon@effectgroep.nl of bel haar op 030- 410 0790.