Vaillant

De Vaillant Vakdagen

Brand event

Vaillant daagde ons uit met een interessante opdracht: bedenk een alternatief voor een grote vakbeurs. Ons creatieve team kwam met het idee voor De Vaillant Vakdagen, een landelijke roadshow voor installateurs.

Branche

concept

Dé plek om vakkennis op te doen

Het idee voor een roadshow blijkt een schot in de roos, want er volgen maar liefst 13 vakdagen op 8 verschillende locaties in het land. Ruim 1.800 installateurs bezoeken de Vaillant Vakdagen en laten zich bijpraten over technische, organisatorische en commerciële ontwikkelingen. Door gebruik te maken van opblaasbare domes creëren we diverse subruimtes voor presentaties, workshops en trainingen.

roadshow

Veel voordelen

Het grote voordeel van een roadshow ten opzichte van deelname aan een grote vakbeurs? Meer gerichte aandacht voor bezoekers, meer ruimte voor inhoud en meer tijd voor netwerken. Voor bezoekers is het aantrekkelijk om te kunnen kiezen uit diverse locaties op verschillende dagen: geen lange reistijden en meer kans op een passend moment in je agenda. De overall waardering van de bezoekers was een dikke 8!

effectmakers

Team

Deze effectmakers maakten creatief en organisatorisch een groot succes van de Vaillant Vakdagen.

Simon - CEO - effectgroep
Simon Renes
CEO (founder)
Kirsten - head of creative - effectgroep
Kirsten Flik
Head of Creative
Marielle - COO - effectgroep
Mariëlle Timmers
Chief Operating Officer (COO)
Ronald - grafisch vormgever - effectgroep
Ronald van Spanjen
Graphic Designer
Kirsten - head of creative - effectgroep

Vrijblijvend brainstormen over een brand event?

Kirsten is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Kirsten via kirsten@effectgroep.nl of bel haar op +31(0)30 41 00 790.

Neem contact op Let's meet!