030 41 00 790

Fellowmind

Live rebranding!

Fellowmind | Kickoff

Meaningful Connections between people are at the core of a digital future. Vanuit die visie wilde het voormalige CRM Partners Group begin 2019 een energieke kick-off meeting voor alle medewerkers van de bedrijven uit Nederland, Duitsland en Zweden. Naast the human touch diende dit event nóg een speciaal doel: de onthulling van het merk Fellowmind als het nieuwe moederbedrijf. Dit nieuws bleef tot het allerlaatste moment absoluut geheim. De verraste aanwezigen waren getuige van een spectaculaire live rebranding.

Groei betekent nieuwe keuze

CRM Partners is fors gegroeid, zowel in aangesloten bedrijven als in aantallen werknemers. Met de overname van onder meer Pulse en AXtension in 2018 zijn ze in staat hun klanten ondersteuning te bieden over de volle breedte van hun core business: Digitale transformatie. Die bedrijfsovernames stelden het leiderschap voor een keuze: hoe gaan we vanaf hier verder als totaalbedrijf? Het antwoord werd gevonden in de lancering van het nieuwe moederbedrijf Fellowmind waar alle onderliggende bedrijven onderdeel van zijn.

On the spot rebranding

De kick-off 2019 vond plaats op een exclusieve locatie: Kasteel de Berckt in Baarlo. Het event startte met een spectaculaire show rond het nieuwe merk Fellowmind, ontwikkeld en geproduceerd door effectgroep. Tijdens de show zorgde het team van effectgroep voor on the spot rebranding van de gehele locatie. Van signing en programmaboekjes, tot placemats en bierviltjes met als eye catcher een groot slimframe.

 

Spot on: Fellowmind | Meaningful connections

Na de lancering volgde een inhoudelijk programma met 28 verschillende Mindbites, allemaal geleid door Fellowmind-collega’s. Iedere gast kon uit dit uitgebreide programma vooraf zijn of haar eigen programma samenstellen. Zoals tijdens het hele event, stond in elke sessie het thema Meaningful Connections centraal.
De gave feestavond waarin verbinding van de internationale crowd centraal stond, was de best denkbare apotheose.
Het concept voor deze kick-off meeting plaatste de spotlights vol op het nieuwe merk Fellowmind én op de Meaningful Connections tussen de mensen die het merk maken.

Vrijblijvend brainstormen over een internal branding event voor jouw bedrijf?

Kirsten is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Kirsten via kirsten@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 790.
Kom eens langs!