0343 - 745270

EPIC Milestone

Een feest van
global proportions

NETFLIX | Internal Branding Event

Netflix klopte bij ons aan voor de organisatie van het ‘epic milestone of global proportion’ event voor medewerkers uit Europa. En episch werd het.

In co-creatie met Netflix ontstond het creatief concept voor het event, waarbinnen de globalisering van de organisatie en de Netflix Original Series volledig in de schijnwerpers zouden staan. Het schip de OCEANDIVA werd gekozen als locatie voor het event.

Bij aankomst werden de gasten verwelkomd met Moët champagne en een menukaart vol met Europese, Aziatische, Zuid- en Noord Amerikaanse gerechten. Natuurlijk was er een live band en later op de avond een DJ. Het side-entertainment bood de gasten de mogelijkheid om in de huid te kruipen van hun favoriete Netflix-karakters. Zo konden ze op de set stappen bij één van de Marvel personages of hun Netflix alter-ego ontmoeten. Uiteraard werd een herinnering voor thuis direct uitgeprint. Daredevil en Kimmy Schmidt stonden klaar met pittige cocktails en de candyshop was voor veel gasten onweerstaanbaar. De classy sigarenroller en airbrush tatoeëerder zorgden voor de American touch.

Over touch gesproken. De finishing touch was de spectaculaire vuurwerkshow vanaf de kade van het Keerkringpark, waarmee het behalen van de ‘epic milestone’ nog eens extra benadrukt werd.

EPIC MILESTONE
OF GLOBAL PROPORTION

Wil je vrijblijvend brainstormen over een event voor jouw bedrijf?

Jelle is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Jelle via jelle@effectgroep.nl of bel hem op 020-2803400.
Kom eens langs!

Interessant? Bekijk ook eens..

HP
Beursconcept & Klantevent