Baker Tilly is één van de top tien accountancy- en belastingadvieskantoren van Nederland die haar klanten helpt nu en in de toekomst succesvol te zijn. Baker Tilly werkt intensief aan de interne organisatie en lanceert een belangrijk programma over Cultuur & Gedrag gericht op alle partners en medewerkers van de 13 vestigingen.
Het belang van het interne programma is groot en de ambities voor de kick-off zijn hoog. De bijeenkomst is een belangrijke aanjager van het interne programma Cultuur & Gedrag. De vooraf gestelde doelen waren:
Bij de conceptontwikkeling wisten we één ding zeker: het wordt geen one-off maar een campagne met een kalender vol activiteiten in grote en kleine groepen met de kick-off als belangrijke activatie. Het veranderen van gedrag is immers een opgave waar je iedere dag individueel en samen aan zal moeten werken. Samen bouwen aan gedrag… binnen en buiten… de (internationale) organisatie Baker Tilly. Daarin vond ons creatieve team de propositie van de campagne: Building our Behaviour Together.
We vertalen de campagne door naar de kick-off. Een middag en avond vol persoonlijke verhalen, monologen, interviews en activiteiten voor ruim 700 aanwezigen. We raken met sterke content en aan het einde van de dag ontstaat de collectieve ambitie om samen te bouwen aan het gedrag van de toekomst. Dit brengen we direct in de praktijk met een van de grootste Chain Reactions die ooit in Nederland gebouwd is. Inderdaad, een heerlijk kippenvel moment!
De kick-off is het begin van een interne campagne. In de maanden na het evenement staan diverse kleine en grote inhoudelijke en verdiepende (online) bijeenkomsten op het programma voor partners en medewerkers. De jaarkalender met events en activaties draagt zo écht bij aan de interne communicatiedoelstellingen van Baker Tilly.
We zijn trots op de intensieve samenwerking met Baker Tilly en het vertrouwen dat wij telkens krijgen. Samen bouwen we aan een sterke organisatie, onderlinge verbinding en een cultuur waar medewerkers graag onderdeel van zijn.
De creatieve merkstrateeg en oprichter van ons bureau. Springt al meer dan 25 jaar dagelijks zijn bed uit om onze klanten te helpen met effectieve live events, campagnes en communicatieoplossingen. Onverslaanbaar in short copy en volgens hem ook in Padel. Met één van deze twee zijn we het eens:-).
simon@effectgroep.nl | 030 41 00 790 | linkedin
Het visuele creatieve brein waar we binnen effectgroep* op leunen. Een zeer getalenteerde vakvrouw die klanten feilloos aanvoelt. En ook nog eens een ontzettend fijne collega met heerlijke humor. Daar houden we van!
anouk@effectgroep.nl | 030 41 00 791 | linkedin
Een feest om mee te werken, onze Marijn. Snapt als geen ander hoe de hazen in de eventbranche lopen en hoe je links of rechtsom de dingen tóch voor elkaar krijgt. Met een fijne glimlach en de nodige flair weet ze telkens écht goede live en online events te organiseren.
marijn@effectgroep.nl | 030 41 00 790 | linkedin
Met veel enthousiasme en creativiteit gaat Tanya geen uitdaging uit de weg. Ze is een sympathieke vakvrouw die opdrachtgevers helpt met creatieve communicatie oplossingen waar ze echt wat aan hebben, echt écht!
tanya@effectgroep.nl | 030 41 00 790 | linkedin
Neem contact op met Simon via simon@effectgroep.nl en maak kennis met effectgroep*.
meer informatie