Baker Tilly is één van de top tien accountancy- en belastingadvieskantoren van Nederland die haar klanten helpt nu en in de toekomst succesvol te zijn. Baker Tilly werkt intensief aan de interne organisatie en lanceert een belangrijk programma over Cultuur & Gedrag gericht op alle partners en medewerkers van de 13 vestigingen.
Campagnes Design Design*makers
Accountancy
Het belang van het interne programma is groot en de ambities voor de kick-off zijn hoog. De bijeenkomst is een belangrijke aanjager van het interne programma Cultuur & Gedrag. De vooraf gestelde doelen waren:
Bij de conceptontwikkeling wisten we één ding zeker: het wordt geen one-off maar een campagne met een kalender vol activiteiten in grote en kleine groepen met de kick-off als belangrijke activatie. Het veranderen van gedrag is immers een opgave waar je iedere dag individueel en samen aan zal moeten werken. Samen bouwen aan gedrag… binnen en buiten… de (internationale) organisatie Baker Tilly…. Daarin vond ons creatieve team de propositie van de campagne: Building our Behaviour Together.
We vertalen de campagne door naar de kick-off. Een middag en avond vol persoonlijke verhalen, monologen, interviews en activiteiten voor ruim 700 aanwezigen. We raken met sterke content en aan het einde van de dag ontstaat de collectieve ambitie om samen te bouwen aan het gedrag van de toekomst. Dit brengen we direct in de praktijk met een van de grootste Chain Reactions die ooit in Nederland gebouwd is. Inderdaad, een heerlijk kippenvel moment!
De kick-off is het begin van een interne campagne. In de maanden na het evenement staan diverse kleine en grote inhoudelijke en verdiepende (online) bijeenkomsten op het programma voor partners en medewerkers. De jaarkalender met events en activaties draagt zo écht bij aan de interne communicatiedoelstellingen van Baker Tilly.
We zijn trots op de intensieve samenwerking met Baker Tilly en het vertrouwen dat wij telkens krijgen. Samen bouwen we aan een sterke organisatie, onderlinge verbinding en een cultuur waar medewerkers graag onderdeel van zijn.
Het artwork voor een campagne of design voor een magazine? Dan moet je Anouk hebben! Een creatieve en getalenteerde vakvrouw die klanten feilloos aanvoelt. En ook nog eens een ontzettend fijne collega met heerlijke humor. Daar houden we van!
anouk@effectgroep.nl | 030 41 00 791 | linkedin
Een feest om mee te werken, onze Marijn. Snapt als geen ander hoe de hazen in de eventbranche lopen en hoe je links of rechtsom de dingen tóch voor elkaar krijgt. Met een fijne glimlach en de nodige flair weet ze telkens écht goede live en online events te organiseren.
marijn@effectgroep.nl | 030 41 00 790 | linkedin
Onze ervaren man die weet hoe de hazen lopen aan klant- en bureauzijde. Geef hem een marketing- of communicatievraagstuk en hij zal voortvarend werken aan een oplossing met resultaat. Integer, doelgericht, inhoudelijk én ook nog eens een fijn persoon: dát is typisch Peter.
peter@effectgroep.nl |
Neem contact op met Ilke via ilke@effectgroep.nl en maak kennis met effectgroep*.
meer informatie