Baker Tilly

Kick-off

Campagne over Cultuur & Gedrag

Baker Tilly is één van de top tien accountancy- en belastingadvieskantoren van Nederland die haar klanten helpt nu en in de toekomst succesvol te zijn. Baker Tilly werkt intensief aan de interne organisatie en lanceert een belangrijk programma over Cultuur & Gedrag gericht op alle partners en medewerkers van de 13 vestigingen.

 

Doelen

Inhoud en commitment

Het belang van het interne programma is groot en de ambities voor de kick-off zijn hoog. De bijeenkomst is een belangrijke aanjager van het interne programma Cultuur & Gedrag. De vooraf gestelde doelen waren:  

  • Informeren: iedereen op hetzelfde informatieniveau krijgen over het programma Cultuur & Gedrag. 
  • Ontdekken: de medewerkers op interactieve en integere wijze laten kennismaken met het gewenste gedrag.
  • Verkennen: de medewerkers op natuurlijke en inspirerende wijze het gewenste gedrag laten beleven en ervaren.
  • Commitment: gemotiveerd en geïnspireerd zijn om de komende maanden met elkaar een succes van het programma te maken.
Van event naar activatie

Building Our Behaviour Together

Bij de conceptontwikkeling wisten we één ding zeker: het wordt geen one-off maar een campagne met een kalender vol activiteiten in grote en kleine groepen met de kick-off als belangrijke activatie. Het veranderen van gedrag is immers een opgave waar je iedere dag individueel en samen aan zal moeten werken. Samen bouwen aan gedrag… binnen en buiten… de (internationale) organisatie Baker Tilly. Daarin vond ons creatieve team de propositie van de campagne: Building our Behaviour Together.

 

Doorvertaling

Raken en verbinden

We vertalen de campagne door naar de kick-off. Een middag en avond vol persoonlijke verhalen, monologen, interviews en activiteiten voor ruim 700 aanwezigen. We raken met sterke content en aan het einde van de dag ontstaat de collectieve ambitie om samen te bouwen aan het gedrag van de toekomst. Dit brengen we direct in de praktijk met een van de grootste Chain Reactions die ooit in Nederland gebouwd is. Inderdaad, een heerlijk kippenvel moment!

Resultaat

Een kalender met activiteiten

De kick-off is het begin van een interne campagne. In de maanden na het evenement staan diverse kleine en grote inhoudelijke en verdiepende (online) bijeenkomsten op het programma voor partners en medewerkers. De jaarkalender met events en activaties draagt zo écht bij aan de interne communicatiedoelstellingen van Baker Tilly.

effectmakers

Projectteam

We zijn trots op de intensieve samenwerking met Baker Tilly en het vertrouwen dat wij telkens krijgen. Samen bouwen we aan een sterke organisatie, onderlinge verbinding en een cultuur waar medewerkers graag onderdeel van zijn.

Simon Renes
CEO (founder)
Anouk Dijkstra
Art Director
Marijn Klouwen
Senior Projectmanager
Tanya Hampsink
Communicatieadviseur

Wil jij ook bouwen aan cultuur & gedrag binnen je organisatie?

Neem contact op met Simon via simon@effectgroep.nl en maak kennis met effectgroep*.