Ad Alliance is dé ontmoetingsplek voor sterke mediaspelers. Ze bieden een breed scala aan crossmediale inkoopmogelijkheden met hun TV-zenders, online video kanalen, digital content en influencers voor adverteerders. Voor de merken van RTL, met bekende formats zoals Kopen Zonder Kijken, Live Island en Het Perfecte Plaatje mocht effectgroep* een live-event organiseren.
Ad Alliance gelooft in de kracht van content. In het vertellen van verhalen die vermaken, verrassen en verbinden. Die echte betekenis creëren voor de merkboodschap en een emotionele connectie leggen tussen merken. Het was tijd om voor relaties een overkoepelend event te organiseren, zodat zij de ‘parels’ live konden beleven. De link naar de locatie Het Sieraad in Amsterdam en het thema Oesterfest (credits voor Ad Alliance) werd snel gelegd!
Op de eerste editie van het Oesterfest kregen zakelijke relaties bij mediabureaus en adverteerders de unieke gelegenheid om verhalen uit te wisselen met de makers, gezichten en specialisten van de parels van RTL. Denk hierbij aan titels zoals The Masked Singer, GTST, I Can See Your Voice en Eigen Huis & Tuin. De belangrijkste doelstellingen van het event? Impact maken, de samenwerking vieren, relaties verstevigen en hen verrassen en inspireren.
In korte tijd hebben we met elkaar een exclusief evenement georganiseerd dat verraste, vermaakte en verbond. De live experiences maakten impact en alles was perfect geregeld. Met als klinkend resultaat: veel enthousiasme en positieve feedback van onze relaties!
Bij effectgroep* geloven we er heilig in. En bij Ad Alliance en RTL willen ze niet anders: samenwerken om de beste resultaten te behalen. In een onmogelijk korte tijd werd het concept, de communicatie, de locatie, de merkactivaties, techniek, sfeer en decor en heel veel meer geregeld. Dus was het toch mogelijk:-). Want inderdaad, onder druk ontstaan nu eenmaal de mooiste diamanten… of (in dit geval) parels!
We horen het telkens van opdrachtgevers en bezoekers van live events: wat een impact! Elkaar ontmoeten, content aanraakbaar maken, samen successen vieren en met échte aandacht investeren in relaties. Ad Alliance en RTL blikken tevreden terug op het Oesterfest. En de relaties kijken uit naar de toekomstige live experiences van RTL programma’s waarmee zij én hun opdrachtgevers succes beleven.
De parels van effectgroep* die het Oesterfest tot een heerlijke happening maakten!
Is het glas halfvol of half leeg? Kirsten zal zeggen dat het overstroomt. Wat een positiviteit! Met een dubbele HBO-opleiding en driedubbele snelheid van werken helpt ze opdrachtgevers aan treffende communicatie-adviezen. We just love her! Lees hier een interessant interview met Kirsten.
kirsten@effectgroep.nl | linkedin
Dames en heren, mogen wij u voorstellen aan Tamar (met de klemtoon op de eerste a)! Heeft na de Haagse hotelschool gekozen voor de eventbranche en daar geen seconde spijt van gehad. Als Project Manager zorgt Tamar voor vlekkeloze live en online producties, van internationale talkshow tot corporate festival!
tamar@effectgroep.nl | 030 41 00 790 | linkedin
Je herkent ze direct: eventprofessionals die de touwtjes in handen nemen én houden. Die aan een half woord genoeg hebben. Die goed zijn maar telkens weer beter willen worden. Als ze dan ook nog humor hebben én uit Utrecht komen… dan werken ze bij effectgroep*:-). Hello Cato!
cato@effectgroep.nl | linkedin
Neem contact op met Kirsten via kirsten@effectgroep.nl of bel haar op 030- 410 0790.
meer informatie