HP

Hackers under the dome

Beursconcept en klantevent

De afgelopen jaren heeft HP veel ontwikkelingen doorgevoerd op het gebied van cyber security. Onder andere hun printers en laptops bevinden zich in het hoogste veiligheidssegment. Om dit kenbaar te maken onder IT-professionals in de zakelijke markt, wilde HP voor de Infosecurity beurs een indrukwekkende beursstand en presentatie van hun merk. Bezoekers van de stand moesten op een opvallende manier kennismaken met de hoge veiligheidsnormen en technieken die de software en printers van HP hebben.

 

HP - Hackers under the dome - Beursconcept en klantevent
Meet & Greet

Meest beruchte hacker

Daarnaast wilden ze een exclusieve meet & greet organiseren voor belangrijke relaties met hun keynote speaker voor de beurs; niemand minder dan de ooit meest beruchte hacker ter wereld Michael ‘MafiaBoy’ Calce. HP schakelde ons in voor het beursconcept en de organisatie van het klantevent, gehouden in – hoe toepasselijk – de voormalige gevangenis De Lik in Utrecht.

HP - Hackers under the dome - Beursconcept en klantevent
HP - Hackers under the dome - Beursconcept en klantevent
HP - Hackers under the dome - Beursconcept en klantevent
Resultaat

Boven verwachting!

De beursstand was opvallend met een gigantische projectiedome die veel bekijks trok. De dome symboliseerde de wereld van HP. In de dome werd videocontent vertoond om de cyber security awareness te verhogen. De hostessen, gewapend met HP-devices, onderwierpen de bezoekers aan een korte veiligheidsquiz; hoe veilig is jouw printer? De HP-specialisten stonden vervolgens klaar om bezoekers direct van advies te voorzien. Deze salesfunnel leverde tijdens de beursdagen 300+ leads op, ruimschoots meer dan de vooraf geformuleerde doelstellingen!

Parallel aan de beurs organiseerden we in de oude gevangenis in het centrum van Utrecht een besloten lunch voor HP-relaties, met een exclusieve presentatie van Mafiaboy over de mindsetvan een hacker.

HP - Hackers under the dome - Beursconcept en klantevent
effectmakers

Team

Teamwork makes the dream work! Diverse expertises werden ingezet om een groot succes van deze opdracht te maken, van strategie tot creatie en van design tot projectmanagement.

Kirsten Flik
Head of Creative
Simon Renes
CEO (founder)
Mariëlle Timmers
COO
Ronald van Spanjen
Grafisch Vormgever
Tamar Nijenhuis
Projectmanager

Vrijblijvend brainstormen over een beursconcept?

Kirsten is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Kirsten via kirsten@effectgroep.nl.