Een event dat de relatie met haar klanten en prospect écht versterkt. Een domein claimen dat nog niet geclaimd is, gegoten in een jasje dat nog niet eerder ontworpen is.
Het uitgangspunt voor het concept was de rol van de doelgroep: medewerkers die een prominente rol in de organisatie hebben en die van invloed zijn op de cybersecurity binnen zo’n organisatie. De vraag die we hen stelden was dan ook: hoe serieus neem jij jouw rol? Are you ready to be briefed?
We wilden een universeel inzetbaar, awardwinnend concept ontwikkelen. En volledig HP-eigen. De oplossing vonden we in de belofte die het evenement doet: secure in sixty minutes. HP neemt haar bezoekers heel serieus, en snapt tegelijkertijd dat tijd kostbaar is. Het concept, secure in sixty minutes, belooft de bezoeker in 60 minuten volledig te briefen en te voorzien van alle essentiële informatie.
Het programma bestond uit korte, krachtige sessies met grote sprekers uit het veld. Inhoudelijke boosters die triggeren en activeren. Veel aandacht trok de live hacking demo, waar zelfs wachtrijen ontstonden. Bezoekers werden tijdens het event (nog meer) overtuigd van HP als dé partner op het gebied van security features.
Wat we concreet bereikt hebben? Mooie concrete resultaten zoals o.a.:
Follow up: maar liefste 25 vervolgafspraken.
Media: 11 artikelen en een radio interview.
Waardering: een 8+!
Een multidisciplinair team effectmakers zorgde voor een totaalervaring, van eerste uitnodiging tot aftermovie.
Ruim 14 jaar geleden startte ze bij ons als young professional en inmiddels is Kirsten een drijvende kracht van ons bureau. Ze werkt op het snijvlak van advies en creatie voor onder andere Croonwolter&Dros, Leen Bakker, Kwantum, RTL, Samsung en het Ministerie van Binnenlandse Zaken. Ze adviseert over communicatievraagstukken en bedenkt creatieve concepten voor events, campagnes en activaties. Haar werk is onderscheidend creatief, strategisch en doeltreffend.
kirsten@effectgroep.nl | linkedin
De creatieve merkstrateeg en oprichter van ons bureau. Springt al meer dan 25 jaar dagelijks zijn bed uit om onze klanten te helpen met effectieve live events, campagnes en communicatieoplossingen. Onverslaanbaar in short copy en volgens hem ook in Padel. Met één van deze twee zijn we het eens:-).
simon@effectgroep.nl | 030 41 00 790 | linkedin
Hard werken voor een groots resultaat. Mogen we je voorstellen aan Mariëlle, onze COO? De kurk waarop onze projecten drijven? De sterke schouders waarop collega’s kunnen leunen? De regisseur van ons dagelijkse werk? Welk synoniem je ook kiest, we just love her!
marielle@effectgroep.nl | linkedin
Een feest om mee te werken, onze Marijn. Snapt als geen ander hoe de hazen in de eventbranche lopen en hoe je links of rechtsom de dingen tóch voor elkaar krijgt. Met een fijne glimlach en de nodige flair weet ze telkens écht goede live en online events te organiseren.
marijn@effectgroep.nl | 030 41 00 790 | linkedin
Het visuele creatieve brein waar we binnen effectgroep* op leunen. Een zeer getalenteerde vakvrouw die klanten feilloos aanvoelt. En ook nog eens een ontzettend fijne collega met heerlijke humor. Daar houden we van!
anouk@effectgroep.nl | 030 41 00 791 | linkedin
Kirsten is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!Mail Kirsten via kirsten@effectgroep.nl.