De samenvoeging van RTL & BrandDeli is een feit. Twee grote mediabedrijven hebben de krachten gebundeld voor een nog beter resultaat. Én dus ook voor een gezamenlijk event.
Tot nu toe organiseerden RTL en BrandDeli ieder jaar zelf een event voor mediabureaus en adverteerders. Dit jaar grijpen ze de kans om gezamenlijk de genodigden informeel bij te praten en te netwerken. Maar vooral om de gasten compleet in de watten te leggen. Een avond die bezoekers bindt en fan maakt van RTL en BrandDeli, waar humor een belangrijke rol speelt en waar met een grote glimlach op wordt teruggekeken. De gedeelde herinnering aan het event maakt het volgende (commerciële) contactmoment een stuk leuker en makkelijker.
De doelen uit de briefing:
De uitdrukking ‘het geheel is meer dan de som der delen’ gaat hier op: RTL en BrandDeli hebben het samen goed voor elkaar en dat mag gevierd worden! Met een avond die in het teken staat van 1 + 1 = 3. Synergie, het samenvoegen van twee bedrijven, het mixen van talenten, maar ook het vieren van de zomer. Een event waar luxe en brutaliteit samenkomen, geheel passend bij de cultuur van beide bedrijven. Dat bracht ons tot het creatief concept voor dit event:
“The Mashup Club” Hosted by RTL & BrandDeli
Het was een feestelijke, kleurrijke borrel in de Kanarie Club in Amsterdam, waar de energie en zomer vanaf spatte. Heerlijke cocktails, frisse bites, Mash Up’s van de DJ en entertainment en aankleding in het thema. Ook de cijfers waren een feestje: meer bezoekers en lagere no-show. De vele gesprekken en ontmoetingen hebben nieuwe commerciële kansen opgeleverd. Kortom: een geslaagde start van de zomer!
Een mooie mashup van onze expertises: Kirsten ontwikkelde het concept, Anouk maakte de designs en Marijn zorgde voor een strakke productie!
Is het glas halfvol of half leeg? Kirsten zal zeggen dat het overstroomt. Wat een positiviteit! Met een dubbele HBO-opleiding en driedubbele snelheid van werken helpt ze opdrachtgevers aan treffende communicatie-adviezen. We just love her! Lees hier een interessant interview met Kirsten.
kirsten@effectgroep.nl | linkedin
Het artwork voor een campagne of design voor een magazine? Dan moet je Anouk hebben! Een creatieve en getalenteerde vakvrouw die klanten feilloos aanvoelt. En ook nog eens een ontzettend fijne collega met heerlijke humor. Daar houden we van!
anouk@effectgroep.nl | 030 41 00 791 | linkedin
Een feest om mee te werken, onze Marijn. Snapt als geen ander hoe de hazen in de eventbranche lopen en hoe je links of rechtsom de dingen tóch voor elkaar krijgt. Met een fijne glimlach en de nodige flair weet ze telkens écht goede live en online events te organiseren.
marijn@effectgroep.nl | 030 41 00 790 | linkedin
Neem contact op met Kirsten en ontdek de impact die we ook met jouw event kunnen maken!
meer informatie