Met de Nationale Omgevingsvisie (NOVI) geeft het rijk een langetermijnvisie op de toekomst en de ontwikkeling van de leefomgeving in Nederland. Het ministerie van BZK organiseert (jaarlijks) de NOVI-conferentie voor experts uit het werkveld en honderden betrokkenen, belanghebbenden en geïnteresseerden. Want hoe verdelen we samen al die meters? Wij kregen de opdracht om met deze eerste live-conferentie écht resultaat neer te zetten.
De opdrachtgever had duidelijke doelen voor ogen: de conferentie moet impact maken, de betrokkenheid bij de thematiek vergroten, nieuwe verbindingen leggen en de vooruitgang versnellen. Vanaf de eerste uitnodiging moet de toon gezet worden: hier wil je bij zijn, hier wil je aan bijdragen. Het event moet een totaalbeleving zijn waar inhoud en vorm elkaar versterken.
En last but not least een prachtig verzoek: graag alle communicatie met die typische effectgroep*-touch. Dus de tone-of-voice, short copy, aanjagers en inhakers mogen een mondhoek omhoog bewegen, een wenkbrauw doen fronsen of een binnenpretje aanwakkeren… Dát moet ons wel lukken…
Geen tweede kans voor een eerste indruk. Dus online video! Een save the date door Dichtwater waarmee we het werkveld betrekken en activeren. Hiermee raken we de doelgroep recht in hart en hoofd, want binnen enkele dagen waren alle tickets geboekt. En liep ook de reservelijst aardig vol. Een droomstart dus.
De conferentie zorgde voor de échte versnelling. De opening en closing maakten indruk. En de workshops en subsessies brachten verdieping, verbinding en concrete inzichten. Dat alles in een decor en ambiance waar het thema tot in de kleinste details en belevenissen was doorgevoerd. Check onderstaande video. #thisishowwedo
Een video van drie minuten… Daarachter zit een hele wereld aan creativiteit, communicatie en productie. Tientallen overleggen met opdrachtgever, locatie, techniek en sprekers. Honderden e-mails met deelnemers en workshop-begeleiders. Karren vol content en dozen vol inhoud. En flink wat avondjes doorpakken en deadlines halen.
Dus gewoon omdat het kan maken we een diepe buiging voor de tomeloze inzet van de effectmakers, onze fijne business partners en trouwe leveranciers, de locatie, catering en techniek. En voor de opdrachtgever die ons het vertrouwen gegeven heeft. We hopen dat we écht resultaat geleverd hebben. Bedankt!
Design, copy, concept, productie en regie: deze effectmakers werkten mee aan de NOVI-conferentie.
Hard werken voor een groots resultaat. Met die instelling weet Sandra al 15 jaar uiteenlopende live, online en marketingprojecten tot een goede einde te brengen. Sandra zet stippen op de horizon en weet hoe ze daar samen met leveranciers, collega’s en opdrachtgevers moet komen. En onderweg? Dan zorgt Sandra voor een fijne sfeer en goede zin!
sandra@effectgroep.nl |
Een feest om mee te werken, onze Marijn. Snapt als geen ander hoe de hazen in de eventbranche lopen en hoe je links of rechtsom de dingen tóch voor elkaar krijgt. Met een fijne glimlach en de nodige flair weet ze telkens écht goede live en online events te organiseren.
marijn@effectgroep.nl | 030 41 00 790 | linkedin
Ambitie, focus en creativiteit. Dat is Séla in een paar woorden. Gezellig, vrolijk en leergierig. Dat is Séla ook in een paar woorden. En hadden we de woorden tech, events en professionaliteit al gebruikt? Nee! Séla is niet in woorden te vangen of in een zin te beschrijven! Je weet wie Séla is zodra je met haar gewerkt hebt. Dus…., waar wacht je op? :-)
sela@effectgroep.nl | 030 41 00 790 | linkedin
Het visuele creatieve brein waar we binnen effectgroep* op leunen. Een zeer getalenteerde vakvrouw die klanten feilloos aanvoelt. En ook nog eens een ontzettend fijne collega met heerlijke humor. Daar houden we van!
anouk@effectgroep.nl | 030 41 00 791 | linkedin
Ronald is grafisch vormgever. Maar dan een goeie. We kunnen hier van alles over Ronald zeggen, maar dat is eigenlijk zonde van de verrassing. Doe’s gek en zet Ronald gewoon eens aan het werk. Dan snap je waarom wij vinden dat hij een goeie is.
ronald@effectgroep.nl | 030 41 00 791 | linkedin
Maak een afspraak met Kirsten. Dat wordt altijd een waardevol gesprek.