25 Jaar ervaring met het organiseren van congressen
Dat doen we voor het bedrijfsleven en de (semi-)overheid. Ons congresbureau houdt kantoor in Utrecht. We werken landelijk en organiseren congressen in alle grote steden, zoals Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Eindhoven en Den Bosch.
Congresorganisatie
Ons congresbureau ondersteunt je in alle facetten van een congres. Jij bepaalt waar je ons voor inschakelt. Bijvoorbeeld de logistieke en technische productie, communicatie met workshopleiders en sprekers, contentcreatie, aansturing van leveranciers en het verzorgen van het registratietraject. Je krijgt één vast aanspreekpunt binnen ons congresbureau, wij waarborgen altijd de continuïteit met een projectteam met meerdere collega’s. We maken heldere planningen, rapporteren wekelijks over de voortgang, verzorgen het financieel (inkoop)management en zijn verlengstuk van jouw organisatie. Vooraf maken we goede afspraken over de scope van de opdracht en taken en verantwoordelijkheden die bij ons congresbureau liggen.
Deelnemersregistratie
Bij het organiseren van een congres is er veel aandacht (nodig) voor deelnemersregistratie. Met onze congresregistratiewebsite bieden wij jou een praktische oplossing voor het registratietraject. Op de website staat alle informatie over jouw congres, de congreslocatie, het vervoer, tijden, programma en workshops.
Aanmelden (en afmelden) is een fluitje van een cent en vanuit de portal verzend je in een handomdraai mailings naar de genodigden. We demonstreren je graag de mogelijkheden.
Begeleiding tijdens het congres
Vanaf de opbouw tot de laatste afbouw kun je een beroep op ons doen. We ontzorgen je door het aansturen van alle partijen op de dag zelf en volgen het draaiboek van minuut tot minuut. Wil je op de dag zelf een aansturende of uitvoerende rol vervullen, dan houden we hier uiteraard rekening mee.
Congreslocaties, sprekers en contentcreatie
Bij het organiseren van een congres is er veel aandacht (nodig) voor deelnemersregistratie. Met onze congresregistratiewebsite bieden wij jou een praktische oplossing voor het registratietraject. Op de website staat alle informatie over jouw congres, de congreslocatie, het vervoer, tijden, programma en workshops.
Aanmelden (en afmelden) is een fluitje van een cent en vanuit de portal verzend je in een handomdraai mailings naar de genodigden. We demonstreren je graag de mogelijkheden.
Congresbureau in Utrecht nodig?
Neem contact op met Kirsten via kirsten@effectgroep.nl of bel haar op 030 – 410 0790
