APM Terminals exploiteert een van ’s werelds meest uitgebreide haven netwerken. Ze zijn de connectie tussen het transport van land en zee. Om de binding met de 22.000 wereldwijde medewerkers te behouden, organiseert APM Terminals eens per kwartaal een online event. En dat doen ze niet alleen, maar vaak mét onze effectmakers.
De eerste editie moest er één worden waarbij samenhang en connectie met het bedrijf centraal stonden. Een gevoel van saamhorigheid en trots. Persoonlijke verhalen en menselijke connectie moesten de boventoon voeren. Updates over strategische ontwikkelingen en plannen voor de aankomende jaren mochten ook niet ontbreken.
Effectgroep* ontwikkelde het creatief concept als gedachtegoed voor een dynamisch online programma. Het thema? Moving Stories. Met een link naar het dagelijkse werk van APM Terminals; het verplaatsen van containers en de persoonlijke verhalen van alle medewerkers. Onze effectmakers kozen voor een talkshow setting om de afstand tussen collega’s en het management te verkleinen. Met elkaar zaten ze aan tafel en er was ruimte genoeg voor vragen en interactie.
Door een uitstekende online verbinding konden collega’s over de hele wereld deelnemen. Vanuit verschillende teams werden er videos ingestuurd en deze content werd getoond tijdens het evenement. Dit alles in een opvallende stage setting waarbij containers het decor waren. De studio zorgde daarmee voor herkenning en een gevoel van thuiskomen.
Een boeiend en meeslepend programma. Van begin tot eind. Boordevol interactie, persoonlijke verhalen, interessante bedrijfsupdates, verbinding tussen APM Terminals en haar medewerkers én collega’s onderling. Het evenement werd beoordeeld met een 4,6 (van 5). Bovendien werden er meer vragen gesteld dan dat er tijd was om deze live te beantwoorden. Hallo betrokkenheid! En volgens sommige APM Terminals-collega’s was het zelfs het beste online event van APM Terminals ooit. To be continued…
Kirsten ontwikkelde het concept. En Sela en Sandra zorgden voor een strakke productie en eindregie!
Ruim 14 jaar geleden startte ze bij ons als young professional en inmiddels is Kirsten een drijvende kracht van ons bureau. Ze werkt op het snijvlak van advies en creatie voor onder andere Croonwolter&Dros, Leen Bakker, Kwantum, RTL, Samsung en het Ministerie van Binnenlandse Zaken. Ze adviseert over communicatievraagstukken en bedenkt creatieve concepten voor events, campagnes en activaties. Haar werk is onderscheidend creatief, strategisch en doeltreffend.
kirsten@effectgroep.nl | linkedin
Ambitie, focus en creativiteit. Dat is Séla in een paar woorden. Gezellig, vrolijk en leergierig. Dat is Séla ook in een paar woorden. En hadden we de woorden tech, events en professionaliteit al gebruikt? Nee! Séla is niet in woorden te vangen of in een zin te beschrijven! Je weet wie Séla is zodra je met haar gewerkt hebt. Dus…., waar wacht je op? :-)
sela@effectgroep.nl | 030 41 00 790 | linkedin
Hard werken voor een groots resultaat. Met die instelling weet Sandra al 15 jaar uiteenlopende live, online en marketingprojecten tot een goede einde te brengen. Sandra zet stippen op de horizon en weet hoe ze daar samen met leveranciers, collega’s en opdrachtgevers moet komen. En onderweg? Dan zorgt Sandra voor een fijne sfeer en goede zin!
sandra@effectgroep.nl |
Mail Mariëlle via marielle@effectgroep.nl of bel haar 030 – 410 0790.
Het wordt sowieso een inspirerende kennismaking!