LaMi is een initiatief van de provincie Utrecht. Het werken aan een duurzame land- en tuinbouw met financieel gezonde bedrijven staat centraal. LaMi (Landbouw en Milieu in Utrecht) ondersteunt duurzaam boerenondernemerschap. Bijvoorbeeld door partijen samen te brengen, projecten op te zetten en uitwisseling van kennis te stimuleren. En door inspiratie, onderzoeksresultaten en kennis over vitale bedrijfsvoering te delen.
LaMi vroeg een aantal digitale bureaus naar hun Plan van Aanpak om het nieuwe online platform te ontwikkelen. En je raadt het al:-), ze kozen voor het plan van effectgroep*! De wensen en eisen op hoofdlijnen:
In een aantal sprints hebben we de designs, wireframes en development gerealiseerd. En dat lukte mede dankzij de betrokkenheid van de opdrachtgever! Het vertrekpunt waren de persona’s: welke informatie zoeken zij en wat zijn actuele thema’s. Hieruit ontstond de basis voor de hoofdstructuur en onderliggende contentpagina’s met verdieping, nieuws, artikelen en projecten.
Natuurlijk is conversie key. Per persona hebben we de customer journey bepaald, inclusief Call To Action. Een voorbeeld? Het contact leggen met de plattelandcoaches. We verzorgden voor de oplevering van de site uiteraard een grondige pentest, zodat de security geborgd is.
Het was van belang om in zeer korte tijd live te gaan. De effectmakers hebben laten zien dat ze écht kunnen sprinten!
Het eindresultaat is een mooie en functionele website waarmee LaMi lang vooruit kan. Onze developers hebben met de befaamde effectgroep*-code een toekomstbestendige site gebouwd. Met dit fundament kunnen we op basis van data en inzichten de website doorontwikkelen en jarenlang relevant houden.
Al het goede komt in drievoud… Zo bewees ook het team dat de nieuwe website voor LaMi ontwikkelde. Dank!
De creatieve merkstrateeg en oprichter van ons bureau. Springt al meer dan 25 jaar dagelijks zijn bed uit om onze klanten te helpen met effectieve live events, campagnes en communicatieoplossingen. Onverslaanbaar in short copy en volgens hem ook in Padel. Met één van deze twee zijn we het eens:-).
simon@effectgroep.nl | 030 41 00 790 | linkedin
Ingrid is onze digitale spin in het web en bouwt digitale omgevingen die staan als een huis. Ze heeft al aardig wat ervaring in haar rugzak zitten, maar zoekt iedere dag weer naar nieuwe digitale oplossingen en mogelijkheden voor klanten. En over rugzak gesproken: die neemt ze het liefste mee naar haar favoriete stad Londen!
ingrid@effectgroep.nl | 030 41 00 792 | linkedin
Onze man van Goud(a), de held van de pixels; er is weinig wat Erik zo gelukkig maakt als de juiste pixel op de juiste plaats zetten. Met zijn 23 jaar ervaring in (web)design is hij nu in optima forma als onze Digital Designer!
Je kunt Erik alles vragen over digital en vormgeving.
erik@effectgroep.nl | 030 41 00 792 | linkedin
Neem contact op met Simon via simon@effectgroep.nl en ontdek de kracht van onze dynamische code!
meer informatie