Netflix

One Hundred Million

Internal Branding Event

Netflix heeft een epische mijlpaal bereikt en viert dit met het wereldwijde internal branding concept: ‘epic milestone of global proportion’. Voor de Europese uitvoering van het event schakelt Netflix ons eventteam in. In co-creatie met Netflix schreven we het programma van het event, met de globalisering van de organisatie en de Netflix Original Series volledig in de schijnwerpers.

Epic

Een feest van global proportions

We kiezen voor de bekende, varende locatie Ocean Diva in Amsterdam. Een stijlicoon op het water, die past bij de gewenste ambiance. Het entertainmentprogramma biedt de gasten de gelegenheid om in de huid te kruipen van hun favoriete Netflix-karakters en kennis te maken met hun Netflix alter-ego. Het culinaire programma zorgt voor de gewenste ‘global touch’, met food experiences uit Europese, Aziatische, Zuid- en Noord-Amerikaanse landen. Vanaf mainstage zorgt de liveband in afwisseling met de DJ voor een internationale muziekparade voor dit internationale gezelschap.

Milestone

Finishing touch

Rond middernacht varen we langs de kade van het Keerkringpark. De gasten verzamelen op het buitendeck van de Ocean Diva en genieten van een spectaculaire vuurwerkshow. Een mooie closing ceremony van een werelds epic event op de Nederlandse wateren. Check de aftermovie!

effectmakers

Team

Deze Netflix liefhebbers maakten van de Europese editie van dit concept een epische editie!

Simon Renes
CEO (founder)
Kirsten Flik
Head of Creative
Mariëlle Timmers
Chief Operating Officer (COO)

Brainstormen over jouw epische bedrijfsevent?

Laat effectgroep* magie creëren voor jouw merk.

Mail Kirsten via kirsten@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 790