Om persoonlijke leerdoelen te halen? JA MAAR, HOE DAN?!
Hoe onderscheidt jouw employer brand zich in een concurrerende arbeidsmarkt? Door werknemers de ruimte te geven om zich te blijven ontwikkelen. Tijdens een pop-up Company College laat je ze hun eigen dag samenstellen rondom hun Persoonlijk OntwikkelingsPlan (POP). Samen met collega’s de collegebanken in, voor zelfgestelde leerdoelen die aanhaken op de strategie van het bedrijf. Inspireer hen met een kwalitatief programma en breng zo het gezamenlijke doel over de bühne. Want: de visie van het bedrijf gaat leven dankzij de inzet en leergierigheid van je medewerkers. Stimuleer dat, met natuurlijk een feestelijke borrel toe. Jouw bedrijfscultuur gecultiveerd als festival!
Een Company College wordt pas een echt bedrijfsbreed succes als het programma aan iedere medewerker toegevoegde waarde biedt. Een workshop ‘overtuigend presenteren’ of ‘productief mopperen’? Voor bijna iedereen relevant. En wat dacht je van een TED-Talk door een grote spreker? Kan ook goed werken. Jitske Kramer over cultuur en bedrijfsvoering? Of toch maar bioloog Patrick van Veen over het oergedrag van mensen. Net als op een festival, zit de kunst hem in de perfecte line-up. Want je medewerkers moeten wel op ontdekking willen uitgaan.
De kracht van een goed live event is het verbinden van mensen aan een merk. Kies je als bedrijf voor een pop-up Company College, dan investeer je niet alleen in je medewerkers en hun POP, maar kan je ook nog eens je bedrijfscultuur over de bühne brengen. Win-win.
Leuk idee, zo’n feestje in ontwikkeling. Maar vruchtbaar? En haalbaar? Reken maar.
Simon is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!Mail Simon via simon@effectgroep.nl of bel hem op 030 41 00 790.