BrandDeli

Najaarspresentatie

Media event

De najaarspresentatie van mediabedrijf BrandDeli moest een échte experience zijn voor mediabureaus en adverteerders, en tevens een podium bieden aan de 13 tv-merken die zij commercieel vertegenwoordigen.

 

Concept

Catwalk diner

BrandDeli durfde het aan en koos voor ons gewaagde concept: een uniek ‘Catwalk Diner’ in Sugar Factory. Eén catwalk met twee functies: de dinertafel voor 350 gasten én het podium voor alle presentaties. We mogen het misschien niet zeggen, maar o-wat-zijn-we-trots op het vette resultaat.

Extra mooi was de erkenning van het IDEA-vakpanel (bestaande uit corporate eventmanagers), die het concept en de technische productie beloonde en bekroonde met de 1e prijs in de categorie B2B-events.

Resultaat

This is how we do

We kunnen er heel veel over vertellen. Bijvoorbeeld hoe uitdagend het is om een catwalk annex dinertafel voor 350 personen te bouwen inclusief podium voor sprekers en Jett Rebel en z’n band:-). Maar een beeld zegt meer dan duizend woorden. Kijk die video dan!

effectmakers

Team

In korte tijd stond het concept en in enkele weken produceerden deze effectmakers dit prijswinnende event. #thisishowwedo

Simon Renes
CEO (founder)
Kirsten Flik
Head of Creative
Mariëlle Timmers
Chief Operating Officer (COO)

Een vet idee voor jouw event?

Mail Kirsten kirsten@effectgroep.nl voor een inspirerende kennismaking met ons bureau.

Bekijk meer van onze spraakmakende evenementen!

Goedhart en Borgesius jubileum

Borgesius en Goedhart

Live event

RTL & BrandDeli

Kick-off
effectgroep - HP Klassenfeest Beursstand

HP

Beurs activatie
Netflix - Internal Branding event

Netflix

Feel good event