Rolande

The Green Way Or No Way - Talks

Online video's voor een introductiecampagne

Transport kan én moet groener, maar moet ook rendabel blijven. Daarom streeft Rolande naar de schoonste, economisch haalbare brandstof in de transportsector. Met de introductie van Bio-LNG zet Rolande een belangrijke stap in deze richting.

 

De vraag

Bio-LNG is de toekomst voor wegtransport

Als front runner op het gebied van LNG voor wegtransport zet Rolande de next step: de introductie van Bio-LNG. Rolande is ervan overtuigd dat Bio-LNG de brandstof van de toekomst is voor lange afstand wegtransport. Het is dé oplossing voor een schonere transportsector waar geen twijfel over zou moeten bestaan.

Hoe maken we de markt bekend met Bio-LNG?

Rolande gaf ons de uitdaging om een plan te maken voor de introductie van Bio-LNG, met onder andere de volgende doelstellingen:

  • Naamsbekendheid van Rolande vergroten.
  • De diverse doelgroepen bekend maken met Bio-LNG.
  • Concrete inzichten en gereedstaande oplossingen delen als belangrijke bewijslast.

De doelgroepen zijn duurzaamheidsmanagers, beleidsmakers, wagenparkbeheerders, inkopers en directie van grote Nederlandse transporteurs en verladers.

De gekozen oplossing

Online video

We hebben ervoor gekozen om het verhaal van Bio-LNG vanuit 360-graden perspectief te vertellen aan de hand van korte interviews met productspecialisten, gebruikers en een aantal stakeholders. De opnames vonden plaats in de inspirerende locatie Innovatiekracht, waar in een TV-setting op één dag 9 video’s werden opgenomen.

De video-content wordt de komende tijd gebruikt voor een uitgebreide (social) mediacampagne, ter ondersteuning van de new business activiteiten van Rolande.

Een verhaal met impact over de bühne brengen?

Stuur een mailtje naar Simon via simon@effectgroep.nl en ontdek wat effectgroep* voor jou kan doen.