Al meer dan 30 jaar is Medirisk een vertrouwde naam in de zorgsector, met expertise in patiëntveiligheid en medische aansprakelijkheid. Maar hoe blijf je herkenbaar én relevant?
Met een visuele rebranding die uitstraalt waar ze voor staan: zorg, vertrouwen en samenwerking – klaar voor de toekomst!
Een frisse huisstijl die de kernwaarden van Medirisk weerspiegelt én klaar is voor de toekomst. Dat was het vertrekpunt. Terwijl we hun merkidentiteit onder de loep namen, zagen we een kans om het grootser aan te pakken. Hoe creëer je een visuele identiteit die vertrouwen, zorg en vooruitgang uitstraalt?
Het antwoord lag in drie heldere doelen:
Wat begon als een kleine aanpassing, groeide uit tot een bold voorstel: een volledige rebranding van de visuele identiteit. Met Medirisk’s vertrouwen op zak, gingen we aan de slag met een verrassend en vernieuwend design.
De kern van onze aanpak:
Fijne mensen om mee te werken. Denken mee op een aardige wijze en weten onze wensen om te zetten in een mooi en doeltreffend design. Daarbij zijn ze ook niet te beroerd om ad hoc dingen op te pakken.
De vernieuwde visuele identiteit zet Medirisk stevig op de kaart als betrouwbare partner in de zorg. Met een vernieuwd logo, frisse look en opvallende beeldtaal maken ze vanaf nu impact op elk communicatiemiddel.
De reacties vanuit de organisatie en partners? Raak! Deze bold move bleek precies wat nodig was om Medirisk klaar te stomen voor de toekomst. Een nieuwe standaard voor zorg, vertrouwen en verbinding – en de lat ligt hoog.
Van frisse kleuren tot krachtige typografie: deze effectmakers gaven Medirisk een nieuwe uitstraling.
Meet Erik, our golden boy from Goud(a), the pixel maestro extraordinaire! Few things bring Erik as much joy as meticulously placing that perfect pixel in its rightful spot. With an impressive 23 years of experience in (web)design, he’s currently at the peak of his game as our Digital Designer!
Feel free to throw any questions about digital and design his way. Erik’s your go-to expert in this pixel-perfect realm!
erik@effectgroep.nl | +31(0)30 41 00 792 | linkedin
When it comes to crafting artwork for a campaign or designing content for a magazine, Anouk is the go-to person! She’s a creative and highly skilled professional who intuitively understands her clients’ requirements. And, to top it off, she’s an absolute joy to work with, bringing a touch of delightful humor to the team. That’s the kind of colleague we truly appreciate!
anouk@effectgroep.nl | +31(0)30 41 00 791 | linkedin
When she’s working on designs behind her iMac, she’s silent and intensely focused. Every detail must align perfectly, down to the last millimeter. She’s a true designer through and through. However, place her at the lunch table, and she transforms into a master of impact with the most infectious laughter you’ve ever heard. It’s probably because her colleagues are genuinely hilarious, but still… that laughter… delightful!
corianne@effectgroep.nl |
Van senior Marketeer bij Wolters Kluwer (Adformatiegroep) en Manager Marketing & Events bij BBP Media naar onze creatieve vloer in Utrecht! Rebecca heeft ruim 20 jaar ervaring als marketeer en manager van content en campagnes, van idee tot realisatie. “Communicatie, doelgerichtheid en mensen enthousiasmeren zijn steekwoorden die volledig op mij van toepassing zijn.” En daar zijn wij het helemaal mee eens!
rebecca@effectgroep.nl |
Na het afronden van twee studies bijt Marlon zich al flink wat jaren vast in herpostioneringen, campagnestrategieën, wervingscampagnes en rebranding trajecten. Voor zowel de overheid, non-profit als het bedrijfsleven. Ze bestaan dus écht, duizendpoten!
marlon@effectgroep.nl | linkedin
Neem contact op met Marlon via marlon@effectgroep.nl en ontdek wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen.