Mijlpalen zijn er om gevierd te worden. Dus bestaat je organisatie 10, 15, 25 of misschien wel 100 jaar? Pak dan je kans en organiseer een geweldig jubileumfeest. Een jubileumfeest organiseren is de perfecte manier om samen met medewerkers, relaties en klanten even stil te staan, terug te kijken én vooral vooruit te blikken. Tijdens het jubileumfeest kun je juist mensen weer even bij elkaar brengen, de relaties versterken, de loyaliteit vergroten en iedereen bedanken.
Met meer dan 25 jaar ervaring durven we bij effectgroep wel te zeggen dat we experts zijn in de organisatie en productie van jubilea. En wat ons betreft ben je als bedrijf een heel jaar jarig. Sterker nog, is jouw jubileum iets waar je een heel jaar bij stil mag staan, met het jubileumfeest als piece-de-resistance, de kers op de taart, het absolute hoogtepunt.
Wij gaan dan ook graag samen met jou aan de slag. Wat zijn de wensen, eisen, behoeften vanuit de organisatie. Dit doen we het liefste met een interactieve sessie waarbij ook de medewerkers betrokken zijn. Met deze input gaan we aan de slag. We creëren een unieke blauwdruk voor jouw jubileumfeest. Speciaal op maat, want dat mag je van ons verwachten en dat verdien je ook. Je bent tenslotte niet elke dag jarig ?
We denken na over een passend thema, dat aansluit bij de toekomstdromen, de weg die is afgelegd of aansluit bij de kernwaarden van jouw organisatie. Herkenbaar, aantrekkelijk en natuurlijk een beetje feestelijk. Ook de locatie is een belangrijk element voor jouw jubileumfeest. Kunnen we jouw eigen locatie omtoveren tot een spetterende feestzaal of gaan we op zoek naar die locatie in het land die echt alles in huis heeft om jouw jubileumfeest grandioos te maken.
Entertainment mag natuurlijk niet ontbreken. Wat dacht je van een spectaculaire openingsshow, met content speciaal geschreven voor (en misschien wel door) jouw organisatie en de medewerkers. We nemen alles mee in het creatieve voorstel voor jouw jubileumfeest. Catering, muziek, verrassende acts, maar ook de communicatie voor- tijdens en na het event. En natuurlijk de aankleding. Want zodra je bij de locatie binnenstapt wil je natuurlijk ondergedompeld worden in de sfeer en het thema van jullie jubileumfeest.
Natuurlijk mag je van ons verwachten dat we op alle details letten. Van veiligheid en EHBO tot transport en afstemming met de verschillende leveranciers. Tussentijds stemmen we samen met jullie de voortgang af. Hoe gaat het met het uitnodigingstraject, de speciaal gemaakte content of misschien wel de memorylane? We zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld wordt. Ook op de avond. Zodat jij kan ontspannen en ook kan genieten van deze bijzondere mijlpaal. Geniet van jullie jubileumfeest en op naar de volgende 10, 15 of misschien wel 100 jaar…
Van inhoudelijk congres tot interne kick-off. Ons roze eventhart gaat er nog steeds sneller van kloppen. Bekijk onderstaand een selectie uit ons mooiste werk.
meer informatie
De medewerkers zijn het kloppend hart van de organisatie en er is geen beter moment om ze te bedanken voor hun inzet, enthousiasme en loyaliteit dan tijdens het jubileumfeest. Dan is het natuurlijk extra bijzonder en leuk als ze mee mogen en kunnen denken over de invulling van het feest. Dat levert soms verrassende zaken op; van de oprichting van een personeelsband die tijdens het jubileumfeest het dak er afspeelt, tot de ontwikkeling van een memorylane met foto’s van collega’s en events door de jaren heen. Het spreekwoordelijke aha momentje en weet-je-dit-nog gevoel creëert een vleugje nostalgie die we stiekem best leuk vinden (Henk met een snor en met een matje in de nek is toch hilarisch om te zien, je herkent hem bijna niet meer terug). Succes gegarandeerd.
Het jubileumfeest is het perfecte moment om even stil te staan en terug te blikken op alles wat geweest is. Waar kom je vandaan, hoe was de reis, wat heb je al bereikt. Een moment om trots te zijn op waar je nu staat. En terugblikken heeft alleen zin als je ook vooruit kijkt. Hoe ziet de toekomst eruit, wat is de koers, hoe wil je dat bereiken en wat betekent dit voor de medewerkers? Je kan dit tijdens jouw jubileumfeest zo groot of klein houden als je zelf wilt. Van het optuigen van een mini museum, tot het houden van een mini talkshow, het podium geven aan een goede spreker (trendwatcher) of misschien wel een interactieve sessie met de collega’s om de nieuwe koers visueel te maken. Eigenlijk kan en mag alles, zolang het maar bijdraagt aan de sfeer en de beleving van jouw jubileumfeest.
Eigenlijk de belangrijkste tip. Beperk je jubileum niet tot 1 dag of alleen een jubileumfeest. Jouw jubileum is een prachtig haakje voor communicatie gedurende het hele jaar. En je mag letterlijk een heel jaar jarig zijn, jezelf in het zonnetje zetten en anderen daarbij betrekken. Hoe kun je het maximale uit dit jaar halen? Zowel naar medewerkers, relaties, klanten als andere stakeholders. Van kleine communicatiemomentjes zo simpel als het sturen van een heuse kaart (zelf geschreven en met postzegel, ja het bestaat nog), het organiseren van een activiteit voor het goede doel waar alle medewerkers aan mee doen (want als het goed met je gaat wil je dit ook delen) tot het ontwikkelen van een jubileumboek, opgetekend met mooie verhalen van medewerkers en natuurlijk de ontwikkeling van jouw organisatie.
Misschien een open deur maar we zeggen het toch maar even. Begin op tijd met de organisatie van jouw jubileumevent. Een jaar van te voren beginnen is helemaal niet gek en geeft je voldoende tijd om het echt goed te regelen en te realiseren. Zeker als je ook vindt dat een jubileumfeest onderdeel is van het jubileumjaar is het goed om de outlines ver van te voren alvast te schetsen. Dan zijn er geen verrassingen in het proces, kan er met budgetten rekening gehouden worden en loop je minder snel achter de feiten aan.
Bij effectgroep kunnen we je ondersteunen bij alle facetten van jouw jubileumjaar en jouw jubileumfeest.
Dus laten we een keer koffie drinken, kom langs bij ons in Life (Utrecht) voor een brainstorm en ervaar zelf de kracht van het jubileum. Mail Simon via simon@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 790