Het is ongekend wat hier gebeurt.

Acht keer goud!

In dit Olympische jaar wint effectgroep* voor het vierde jaar op rij twee keer goud in de MT1000! We behalen wederom de hoogste klanttevredenheidsscores in de categorie Communicatieadvies en in de categorie Eventmarketing. Er hangen nu 8 gouden medailles om onze nek. Wat een prestatie van onze effectmakers en wat een ongekende waardering van onze opdrachtgevers! Voor het vierde jaar goud winnen in twee verschillende disciplines is nog nooit eerder gebeurd.

Simon Renes | CEO (founder) | E-mail Simon

MT1000

Acht keer goud in vier jaar! Wij zijn mega trots op deze unieke prestatie van onze effectmakers en de waardering van onze opdrachtgevers. 

Het MT1000-onderzoek, uitgevoerd door MT/Sprout in samenwerking met het Amsterdam Centre for Business Innovation, is het grootste onderzoek onder zakelijke beslissers naar de kwaliteit van zakelijke dienstverleners in Nederland. Elk jaar vraagt MT/Sprout een panel van duizenden zakelijke beslissers om hun ervaringen over dienstverleners te delen waar ze mee hebben samengewerkt. Er wordt gevraagd om te beoordelen of ze dienstverleners zouden aanbevelen aan vrienden of collega’s op een schaal van 0 tot 10, wat leidt tot de berekening van de Net Promoter Score (NPS). Daarnaast wordt de ranglijst bepaald op basis van drie essentiële aspecten: klantgerichtheid, productleiderschap en de kwaliteit van de uitvoering.

Op al deze aspecten behalen we de 1e positie in de categorie Communicatieadvies en in de categorie Eventmarketing. Dit is nog niet eerder voorgekomen in de geschiedenis van het onderzoek!

Wow! Het is echt ongekend wat hier gebeurt. Onze effectmakers leggen de lat steeds weer hoger en werken iedere dag keihard voor tevreden opdrachtgevers. Het winnen van deze prijzen is een enorme motivatie om dit te blijven doen. 

Simon Renes eigenaar effectgroep*

Over effectgroep*

Effectgroep* is dé blended agency voor marketing, communicatie en events. Om live, digitaal en crossmediaal impact te maken moet je aardig wat in huis hebben. En dat hebben we.

Met 35 effectmakers, verdeeld over verschillende disciplines delen we één belofte: impact maken met communicatie van nu. Dat doen we o.a. voor Samsung, Leen Bakker, Spieren voor Spieren en de Rijksoverheid.

Drijfveer

Hadden we al gezegd dat we trots zijn? Op de prachtige groep effectmakers die elke dag opnieuw streven naar het allerbeste voor onze klanten en trots op onze opdrachtgevers voor hun vertrouwen.

Simon: “Ik ben ontzettend dankbaar en trots op alle collega’s die dit mogelijk hebben gemaakt. Deze overwinning voelt als een prachtig compliment van onze opdrachtgevers en motiveert ons om te blijven knallen.”

Een gouden plak winnen is natuurlijk geweldig mooi, maar de onderliggende erkenning van ons werk door opdrachtgevers is voor ons het échte goud. We gaan nog even van de winst genieten, om daarna snel weer verder te gaan met wat we het liefste doen: merken van nu maken.

Kirsten Flik Head of Creative effectgroep*

Samen voor goud gaan?

Neem contact op met Simon via simon@effectgroep.nl en ontdek onze winnende mentaliteit.

Bekijk ons mooiste werk

Samsung

Launch event
Campagne spieren voor spieren

Spieren voor Spieren

Campagne
Leen Bakker bezorger campagne

Leen Bakker

Wervingscampagne

Great Place To Work

Campagne