De arbeidsmarkt is veranderd. Dat brengt uitdagingen en dilemma’s met zich mee. Met die veranderingen ontstaan ook volop nieuwe mogelijkheden. Kansen om een stap vooruit te zetten in je arbeidsmarktcommunicatie.
Blijf je kijken of zie je kansen?
Wij zien volop kansen, jij toch ook?
Als communicatiebureau zijn we gespecialiseerd in employer branding en arbeidsmarktcommunicatie. We weten wat mensen drijft, motiveert en inspireert. Én wat mensen beweegt om voor een merk te willen werken, of juist niet. We hebben al veel werkgevers getransformeerd naar een werkgeversmerk van nu.
Van werken-bij-website tot mediaplan, creatief concept, werkgevers belofte, employer value proposition en arbeidsmarktcampagnes. Wij weten welke stappen je moet zetten, en zetten die voor én met jou.
Arbeidsmarktcommunicatie is een breed begrip. Het omvat alles wat te maken heeft met bestaande en toekomstige collega’s. Dus wat is jouw werkgeversbelofte? En hoe resoneert dat in de arbeidsmarkt? Wij ontwikkelen strategische inzichten waarop we campagnes ontwikkelen die zorgen dat deuren wijd open voor nieuwe collega’s staan én deuren dichtblijven voor het behoud van bestaande collega’s.We geloven niet in glimmende façades, we geloven in oprechte beloftes die de juiste kandidaten aanspreken om in gesprek te gaan.
We gaan altijd voor resultaat. Jouw resultaat. En de beste resultaten behalen we samen. We investeren tijd in het begrijpen en doorgronden van jullie merk en mensen. Er is voor werknemers al grijs (en niet-onderscheidend aanbod) genoeg. Dus waarmee maken we van jouw merk een écht aantrekkelijk werkgeversmerk?
Trots delen we onze laatste projecten: campagnes voor Leen Bakker, Beweging 3.0, en Quarijn. Van honderden kwalitatieve sollicitanten tot een verlaging van het personeelsverloop.
Het voeren van campagnes is één van onze specialiteiten, vanuit onze diepgewortelde belofte dat wat we doen resultaat moet opleveren. Het managen van jouw online, offline of crossmediale arbeidsmarktcampagne betekent dat wij zorgen voor de ideale balans tussen bereik, conversie en kosten.
Onze aanpak is grondig en resultaatgericht. We beloven geen gouden bergen, maar wel een slimme strategie en conceptueel gedachtegoed waar de doelgroep op aanslaat. Met sterke content, een effectief mediaplan en werken-bij-website. Die we allemaal vanaf onze creatieve vloer voor je maken: dat is het voordeel van een blended agency! We bouwen, beheren, analyseren en optimaliseren de hele funnel. Zodat onze inzet jou kwalitatieve sollicitaties oplevert.
Ons campagneteam werkt met de beste software en tooling waarmee we jouw boodschap zo efficiënt mogelijk uitserveren én monitoren.
Om in deze tijd de war on talent te winnen moet je flink wat in huis hebben. En dat hebben we. We zijn een blended agency. Diverse expertises werken op één creatieve vloer samen aan jouw communicatie uitdagingen. Wat we bedenken maken we ook: live, digitaal en crossmediaal.
Met 35 effectmakers maken we jouw arbeidsmarktcommunicatie van nu.
We gaan al ruim 26 jaar voor communicatie die impact maakt. En dat is niet zonder resultaat. Voor het derde jaar op rij zijn we verkozen tot nummer 1 communicatieadviesbureau van Nederland.
Onze effectieve arbeidsmarktcampagnes zorgen ervoor dat de gewenste sollicitanten op de (online) stoep staan bij onze opdrachtgevers en binnenkort bij …. jou?
Neem contact op met Marlous via marlous@effectgroep.nl om te ontdekken hoe wij jouw merk kunnen transformeren naar een aantrekkelijk werkgeversmerk van nu.